diumenge, 17 d’abril del 2011

PRIMERA ENTRADA...

Som una parella que hem decidit adoptar a Rússia.
He de dir que quan estàs sotmesa en aquest procés, busques molta informació, intentes trobar parelles que estan en la mateixa situació que tu, relats, experiències diverses etc... .
Buscant i buscant hem trobat els blogs on les parelles expliquen com els hi va, quins entrebancs es troben, temps d' espera ,assignacions, etc.

Us haig de dir que després de seguir-ne uns quants m' he animat a fer un blog per explicar-vos el nostre procés d' adopció. He tardat a fer-ho perquè no tenia ni idea de com es creava, i encara m'hi estic barallant. No se com sortirà, però la nostra finalitat és que les parelles que estan en procés d' adopció, (que són llargs i encara es fan més llargs quan esperes trucades, correus....que no arriben mai), que no es desanimin perquè tot va arribant PAS a PAS, és per això que hem decidit posar aquest títol al blog.

Nosaltres vàrem entregar la sol.licitud a l' ICA per poder obtenir el C.I. el 29-07-2010. Un cop entregat, marxem de vacances, i a la tornada ja trobem una carta a la bústia per fer el curset de 2 dies (tot un divendres i dissabte al matí). Els dies del curs són el 17 i el 18 de Setembre. El mateix dissabte a la tarda ja ens fan la primera entrevista individual. A partir d' aquí vàren seguir 3 entrevistes més i la visita domiciliaria.
A la última entrevista ens comuniquen que si no hi ha res de nou obtindrem el C.I. Ara només calia ESPERAR. Finalment el dia 28-01-2011, ens arriba el C.I. Ja tenim el primer PAS.

Comencem a fer els primers contactes amb la ECAI i ens dónen la llista de tota la paperassa que necessitarem inicialment per començar el procés (que per cert... no és poca).
El dia 28-02-2011 signem el contracte amb la ECAI. Ja tenim el segon PAS.

El 16-03-2011 ens informen per correu que el nostre expedient surt cap a Madrid (els papers es van movent).Un PAS més.

Rebem un correu on ens informen que el dia 30-03-2011 hem d' assirtir a un curs de formació per preparar el viatge cap a Rússia. (Allà coneixem a una parella que curiosament nosaltres seguiem el seu blog, ens va fer molta il.lusió).

El dia 01-04-2011 rebem un altre correu: Apreciada família, el vostre expedient va sortir  el dia 28-03-2011 cap a Moscow. Que bé ja estem més aprop, ja anem avançant... PAS a PAS.

Ara cal esperar que ens assignin Regió.

9 comentaris:

  1. Felicitats, per tots els passos que ja heu fet. I molta paciencia, per a tots, per tot el que ens queda. Animar-vos amb el blog, és una manera per informar, els que estan o algun dia estaran en aquest procès. Ens a serveix a tots, els que escribim i els que llegim. Ens n'anirem retroban i explicant-nos tot allò que anem aconseguint.

    ResponElimina
  2. Hola! Benvinguts al món dels blogs! Jo vaig començar al gener i realment estic encantada perquè et relaciones amb gent que té els mateixos interessos que tu, t'informes i sovint et fas teves les seves experiències. Jo em sento súperacompanyada! Ara... sempre em surten problemilles que no sé com arreglar perquè sóc una mica patata, tot s'ha de dir!
    Doncs ja porteu força camí fet! M'agradarà acompanyar-vos! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Hola,

    Aquí es presenta una que va descobrint blocs nous per seguir... ;^)

    Naltros estem en procés per Etiòpia i per Nacional, i encara que el nostre camí sigui una mica diferent, anirem a parar al mateix lloc... Així que m'encantarà acompanyar-vos i de pas us dóno la benvinguda a aquest món dels blocs!!

    Una abraçada,
    Gisela
    (a part de fer-me seguidora del teu bloc, amb el teu permís l'enllaço al meu!)

    ResponElimina
  4. Estic encantada de poder compartir amb vosaltres totes les noves que ens anem trobant en aquest camí.
    Una abraçada a totes i fins aviat!

    Petons..!

    ResponElimina
  5. Hola, jo també m'he fet seguidora teva!!! El nostre expedient va sortir cap a Moscow el 22 de març i ara s'està traduint. Amb quina ecai aneu?
    Petons!!!

    ResponElimina
  6. Hola Montse!
    M' agrada molt que t'hagis fet seguidora del meu blog.
    Nosaltres anem amb la Ecai ASEFA Barcelona, avui fa un mes que va sortir el nostre expedient a Moscow, a veure quan tindrem assignació, espero que aviat com vosaltres.
    De seguida que ho sapiguem ja us ho farem saber. Us aniré seguint. Fins aviat.
    Ah, per cert, moltes felicitats Montse.

    ResponElimina
  7. Hola parella, som Adrian i Nuria d´Eivissa. Moltes gracies per seguir-nos en aquest llarg viatge i estam encantas de poder acompanyar-vos en es vostre.
    També anirem a Ruissia algun dia, quan? no ho se perque encara no tenim Ecai pero bueno hem de tenir paciencia i esperar i esperar.. poc a poc tot arriba... Si necesiatu qualsevil cosa,... aqui estem.
    Una baraçada molt forta y enhorabona

    ResponElimina
  8. Hola!!! jo acabo de tornar de Russia amb el meu nen, també tinc un blog i llegir-vos a totes les que esteu en aquest camí em fa recordar moltes coses. Si necessites quelcom aquí estic, nosaltres també vam anar amb Asefa Barcelona.

    Una abraÇada!!

    ResponElimina
  9. Hola, som una parella que just ara comencem el llarg camí de l'adopció. VOlem adoptar a Rússia i segurament també anirem amb la mateixa ECAI que vosaltres. Vàrem anar a una sessió informativa i ens va agradar molt.
    Seguim en contacte

    ResponElimina