dimecres, 3 d’agost del 2011

PAPERASSA !

En primer lloc  bones vacances als qui esteu gaudint d' aquestes i els que esteu treballant com nosaltres esperem que tingueu un bon estiu.
Malgrat que ara el mes d' Agost sembla que tot està aturadet, nosaltres hem anat preparant la paperassa que ens demana la nostra regió, encara que no és molta però és una mica feixuga de preparar. Però estem contents perquè avui  hem acabat les revisions mèdiques que ens feia una mica pal i ja sembla que ho tenim tot.
Per part nostra ara ens toca esperar primer que s' acabin les vacances i després que ens truquin pel judici que sembla que podria ser a finals de setembre. A veure s' hi ha sort.

Una abraçada  i fins aviat.

5 comentaris:

  1. Que bé!!! Tota la paperessa a punt!!! ara a passar aquest meset d'agost que el setembre está aqui mateix... Ara a preparar cosetes pel petit ... i l'habitació, quina ilu, no???
    Mots petons i anims en aquesta última etapa.

    ResponElimina
  2. Molt bé, sembla que ja queda menys, a veure si estem de sort i al igual coincidim en el 2 viatge.

    ResponElimina
  3. Felicitats pel petit.Jo començo la meva aventura ara com a monoparental a RUSSIA.Estic esperant la carta pel curset de ICA.Em fa molta il-lusió veure que esteu tan a prop del vostre nen.Em podeu racomenar una ECAI...estic començant a mirar....UNA ABRAÇADA ENORME!!!!!! Marga

    ResponElimina
  4. Hola Marga!
    Qualsevol dubte o cosa que vulguis saber et pots posar en contacte amb aquest blog. Tens Blog o alguna adreça per posar-nos en contacte?.
    Nosaltres anem amb ASEFA bcn,les altre no les conec i no et puc dir res. Prova d' anar a les reunions informatives que fan a veure quina et convenç més.Ja veuras com tot anirà be.

    ResponElimina
  5. Hola!
    Em dic Xavier i acabo de conèixer el teu blog.
    Felicitats!! ja coneixeu el vostre nen. Us desitjo que tot us surti bé, que el nen estigui bò i sà com un roure, i que d'aquí poc doneu l'ultim pàs en la adopció... i el primer pas com familia de plè dret !!
    Jo acabo de rebre la noticia de la assignació de la regió. Nosaltres anirèm a Chitá... Yupiii...

    ResponElimina